pexels-photo-92028Fokus djelovanja izumitelja treba biti usmjeren na tržište s obzirom da iz našeg iskustva

izumitelji odrade u suradnji s ovlaštenim patentnim zastupnikom dobar posao u

pripremi opisa izuma, patentnih zahtjeva i crteža, međutim nakon toga uobičajeno slijedi

period kada izumitelj ne nastupi dovoljno snažno na tržištu i propusti u prvih 12 mjeseci s

punim zamahom istražiti tržišni potencijal svojeg izuma i poslovne ideje.

Naša je preporuka u prvih 12 mjeseci od podnošenja prijave patenta raditi intenzivno na

komercijalizaciji izuma te nuditi proizvod na tržištu i testirati njegov rad i to iz razloga

da:

  1. u tom periodu iskoristite pravo prvenstva i po potrebi podnesete novu prijavu patenta

sa svim poboljšanjima Vašeg izuma

  1. utvrdite tržišni potencijal Vašeg proizvoda i stvorite sliku o tome što tržište misli o Vašem

proizvodu

Zašto je to bitno? Jer prije isteka roka od 12 mjeseci od podnošenja prve prijave

patenta treba podnijeti međunarodnu prijavu patenta ukoliko želite Vaš izum zaštititi diljem

svijeta, a taj postupak nosi značajne troškove.

Veličina teksta

  • A  A  A  

Prijavite se na naš newsletter i redovito primajte novosti iz svijeta industrijskog vlasništva:

PRETVORITE VAŠE IDEJE U VRIJEDNU IMOVINU

NAZOVITE VEĆ DANAS NA 040/499 401